Hakkımızda

Web sitemize hoş geldiniz.
Web sitemiz kanalıyla hakkımızda detaylı bilgi edinebilirsiniz.Tanıtım video fotoğraf albümlerimizi inceleyebilirsiniz.
Kayıt işlemlerinizi online yaptırabilirsiniz.Sizlere Yüksek Eğitim almaya geldiğiniz güzel Bozdoğan'ımızda yemek ve ev işleriyle uğraşmak değil,sadece eğitim almayı sağlayacak ve sosyal etkinliklerle sizleri eğitim sonrası gerçek hayata hazırlayacak çalışmaları beraber yapacağız.Her anne baba için  evladının ne demek olduğunu iyi biliyoruz,bu titizlikle ve tüm  personelimizle sizlere yakışan pansiyon işletmeciliğle hizmet vermek istiyoruz. MYO’nun karşısında olmamız nedeni ile kolay ulaşım keyfini sürebilirsiniz.
Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği kalitesini 65 yıllık lokanta işletmeciliği ve ustalığımızla sizlere sunuyoruz.Sizlere sadece biz bu aileye katılmak istiyoruz demek kalıyor….
Bize ulaşabilecek olduğunuz telefon numarası 05448700909 - 0256.4141422 - 05452210520
İyi bir gelecek için pozitif düşüncelerimizle rahat ve huzurlu bir ortam sunuyoruz.
Öğrenim hayatınızı mutlu ve başarılı geçirmenizi diliyoruz…